| Irány Vienna |

| Irány Vienna |

Az oldal szerkesztés alatt...

2019. február 18. - Irány Vienna

Az idejét sem tudom már, mikor blogoltam utoljára. Úgy 10-11 éve lehetett, ugyanígy a blog.hu-n és ezáltal az Indexen. Akkoriban szakmai témában írtam, egy picit karrierépítés gyanánt. Rövid életű, ámde sikeres volt. Az Index folyamatosan kiemelt keretben közölte a cikkeket és néhány nagynevű online portál is emelt át bejegyzéseket időnként.

kisspng-computer-comics-download-look-at-the-computer-thinking-5a843f48766394_5501650815186163924849_1.png

Az Irány Vienna nem ilyen lesz, illetve vegyesen. Újra kalandoznék egy picit online, mint régen, amikor még úgy ahogy értettem a mesterséget. Bár a világ már elszaladt mellettem, mindennel le vagyok maradva. A Twitter még az őskorból rémlik, de az Instagram már a technológiai inaktivitásom alatt született. Különböző érdemes és érdemtelen személyek fenntartják egzisztenciájukat pusztán YouTube tartalmak gyártásából. Például az influencer szót csak egy hónapja hallottam először. Kicsit furább világ lett ez, rohan előre, de megpróbálok zárkózni. Egy munkahely váltás okán rengeteg álláshirdetéssel találkoztam, többek között olyannal is, amelyik az online világban kínált munkalehetőséget, hol community managerként - ami már voltam-, hol épp online hirdetési szakértőként - ami még nem. Egyszerűen el sem jutottam odáig, hogy beadjam az önéletrajzomat, mert mérföldekkel le vagyok maradva a jelenlegi trendektől. A html forráskódba be sem merek lépni, mert már azt sem tudom mit és hogyan kell bevinnem, hogy formázzak valamit. Úgy érzem magam, mint az a nagypapa, aki megpróbál az unokájának segíteni megírni a leckét és közben rájön, hogy már azt sem tudja hogyan kell írásban osztani. Az orwell-i elemzés pedig eleve esélytelen, mert más politikai rendszer volt. Ennyit a bejegyzés címéről.

A blog címéhez pedig: Irány Vienna!

Egy fordulat az életemben úgy hozta, hogy Bécsben folytatom. Budapestről érkezek, egy olyan szektorból, ami az egyik legerősebb és a legdinamikusabban fejlődő otthon. Bécsben pedig ugyanebben a szektorban folytatom, ami szintén ennek számít, csak Ausztriában.

Erről fogok írni. Bécsről, Ausztriáról, indulásról, ügyintézésről, időnként látnivalókról, érdekességekről, kalandokról.  Meglátom meddig és hova jutok vele, aztán ha a sors úgy hozza, beteszem ezt is az önéletrajzomba, hátha az szebben mutat később, mint jelenleg.

A bejegyzés trackback címe:

https://iranyvienna.blog.hu/api/trackback/id/tr5414634782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása